torstai 1. tammikuuta 2015

Vuodenvaihde

Vuosi vaihtui meillä rauhallisissa merkeissä. Nuoriso missä kukakin, me miehen kanssa kaksistaan ensin elokuvissa ja ulkona syömässä. Kotona ehdimme ajoissa nukkumaan ja tänäänkin on ollut yhtä levollinen päivä. Kuunneltu unettavaa sateen ropinaa kattoon. Ulkona on todella liukas keli, juuri ei uskalla liikkua mihinkään tällä kipeällä jalallani. Siinä rinnalla on tullut neulottua ja vuoden ensimmäisen työn sain juuri pingotettua kuivumaan. Hyvältä siis näyttää neulontavuosi 2015!

Neulerikasta ja lankaisaa 
Uutta Vuotta 2015 
kaikille lukijoilleni!

4 kommenttia:

  1. Hei! Olen vieraillut blogissasi useasti. Upeita töitä. Liityin lukijaksesi, ja olen juuri aloitellut omaa blogia. Tervetuloa kurkkaamaan miten homma etenee. Onnellista vuotta 2015!

    VastaaPoista
  2. Ihanaa, sinulle on tullut tänne kommentointimahdollisuudeksi tuo URL-osoite ja nimi. En ole pysytynyt aiemmin kommentoimaan, vaikka olen tätä blogiasi jo ainakin vuoden verran seuraillut. Huomasin kerran, että sinullakin on kaksoset, myös minulla on tänä vuonna 20 vuotta täyttävät pojat. Toinen heistä saatellaan maanantaina armeijan vihreisiin.
    Oikein ihanaa alkanutta vuotta, minä jatkan seurailua!

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi. Se lämmittää kovasti Kardemumman sydäntä.