torstai 16. kesäkuuta 2011

KYH 15/25 Lakritsijäätelö

Kesäyön hullutuksesta on nyt kolme viidesosaa aloituksista tehtynä. Jäljellä siis enää 10 aloitusta. Nämä minun aloitukseni ovat olleet sukkia ja vielä kaikki kokoa 38. Sille koolle löytyy käyttäjiä meidän perheestä. Vain yhdet vauvansukat olen tehnyt. Keskeneräisiä piisaa, mutta eilinenkin päivä tuotti melkein kokonaisen sukan. Kärkikavennukset vain jäi kesken vuorokauden vaihtuessa. Lankana 7 veljestä polkka, mustavalkoinen ja siitä minulle tulikin mieleen lakritsijäätelö.

Olen ensimmäistä kertaa mukana tässä hullutuksessa ja mukavaa on ollut. Itselle paljon opittavaa. On pitänyt asennoitua siihen, että käsitöitä on useampi keskeneräinen ja uusia vaan aloitellaan. Mutta luulenpa, että on jälleen mukavaa juhannukselta, kun näitä töitä rupeaa valmistumaan tämän tuosta.

4 kommenttia:

  1. Sulla täytyy kyllä olla aikamoinen puikkoarsenaali!

    VastaaPoista
  2. Ihanaa,kun on muitakin sukan tekijöitä kesällä...monet ihmettelee kun väkerrän puikkojeni kanssa nurmellakin...
    Herkullinen lanka tuo,näyttää hyvältä!

    VastaaPoista
  3. Oot kyllä nopea neuloja, mie oon aloituksissakin vielä jäljessä :D

    VastaaPoista
  4. Mulla työn alla opetella ettei kesken olisi kovin montaa työtä joten KYHäilyt sai jäädä välistä tänäkin vuonna =( Mutta paljon olet aikaan saanut!

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi. Se lämmittää kovasti Kardemumman sydäntä.